Categorie├źn
Zoeken
Bestsellers


Nieuwe klant Login

1.     Hoe kan ik de bestelling plaatsen?

U kunt het gewenste product bestellen, door het product naar keuze aan te klikken. Vul het gewenste aantal in, pas eventueel de kleur of maat voering aan. Klik op bestel. Het gewenste product komt in uw winkelmand terecht. Hier kunt u aangeven hoe u wenst te betalen en of u het product opgestuurd wilt krijgen of af komt halen. Zodra U uw bestelling geplaatst heeft ontvangt u direct een bevestiging.
 
2.     Wat zijn jullie contactgegevens?
 
Ds. Van kriekenstraat 60
7481 DR Haaksbergen
 
3.     Welke betalingsmogelijkheden zijn er?
 
U kunt bij ons vooraf overmaken of via IDEAL betalen. Binnen 15 werkdagen ontvangt u uw zending.
 
4.     Wat is de levertijd?
 
Wij streven om binnen 15 werkdagen te verzenden. Natuurlijk kan het zijn dat een artikel niet meer op voorraad is, in dat geval nemen wij contact met u op.
 
5.     Kan ik mijn bestelling ook ophalen?
 
Ja zeker kan dat, bel wel even van tevoren dan kunnen we afspraak maken. Anders staat u voor dichte deur.
 
6.     Wat is jullie BIC en IBAN nummer?

BIC nummer: INGBNL2A
IBAN nummer: NL36INGB0005375694
 
7.     Is betalen met IDEAL veilig?
 
U betaalt altijd via een beveiligde verbinding via IDEAL (in uw eigen vertrouwde bankomgeving)
• Eenvoudiger
• Veiliger
• volledige betrouwbaar, want iDEAL is het meest gebruikte betalingssysteem in Nederland

 
8.     Wat te doen bij een verkeerd besteld product?
 
Dan kunt u ons mailen en doorgeven dat u verkeerd product besteld heeft en dan nemen wij met u contact op om dit te bespreken.
 
9.     Hoe gaan wij om met uw gegevens?
 
Wij respecteren de privacy van alle gebruikers van haar site en draagt er zorg voor dat de persoonlijke informatie die u ons verschaft vertrouwelijk wordt behandeld. Wij gebruiken uw gegevens om de bestellingen zo snel en gemakkelijk mogelijk te laten verlopen. Voor het overige zullen wij deze gegevens uitsluitend gebruiken met uw toestemming.
 
10. Bestel ik veilig op de website?
Jazeker! Uw adresgegevens worden via een beveiligde verbinding doorgestuurd naar ons systeem; daar zit niemand tussen.
11. Ik heb het bedrag vooraf overgemaakt, wanneer ontvang ik mijn goederen?
Als het verschuldigde bedrag bij ons is ontvangen wordt uw order verwerkt en indien mogelijk aansluitend verstuurd. U ontvangt uw producten, mits op voorraad, binnen 15 werkdagen.

12. Mag ik alle sieraden passen?

Alleen de oorbellen kunt u niet passen dit in verband met hygiëne daarom zijn de oorbellen verzegeld, mocht u deze openmaken dan kunnen wij de setjes inclusief oorbellen helaas niet retour aannemen. Let hier dus goed op!


13. Moet ik zelf verzendkosten betalen als ik artikelen retour verzend?

Ja, de klant betaald zelf de verzendkosten bij het retourzenden van de artikelen. Graag in originele verpakking retour zenden.
 

 



 

 

 

Er zijn geen FAQ categorieën beschikbaar.
Deze website gebruikt cookies om het bezoek te meten, we slaan geen persoonlijke gegevens op.